luni, 1 iunie 2009

Când scrii despre ce ţi s-a întâmplat, schimbi puţin din karma celor întâmplate.


nu îmi aparţine replica, este a unui individ pe care nu ştiu de ce îl urmăresc pe twitter. 

în schimb vreau să văd ce fel de karmă schimb dacă povestesc ce am făcut azi, pe stilul twitter retroactiv. 

am dormit cam toată ziua, când m-am sculat şi hotărât să mă duc pe la birou, asta pe la un 4 aşa, am făcut o oprire în carrefour. şi cum azi e 1 iunie, dau un la mulţi ani pe o acadea turbo, am zis să iau cadouri. 

două perechi de pantofi au fost răsplata pentru că m-am gândit să fac un gest frumos pentru colegi ( eu mi-am luat mie). 

apoi am continuat: o pereche de papuci roz pentru adriana, o pereche de papuci roz pentru andreea şi o pereche de papuci roz pentru irina. eu mi-am luat, normal, o pereche de papuci roz. 

acum ... dacă s-a întâmplat aşa, eu ce trebuie să simt? pot doar să povestesc. na, felul în care îmi aduc aminte de azi şi cum privesc acum acei papucei roz e diferit. că mi se pare amuzant, atunci însă era foarte serioasă treaba. până la urmă tot schimbând la karme îmi pot aduce aminte de o viaţă întreagă altfel şi pot retrăi de multe ori aceeaşi viaţă. cum ar veni, viaţa mea înseamnă multe vieţi care se întâmplă la momentul prezent folosind material trecut. mă gândeam să-mi număr vieţile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu